Då har vi börjat träna igen efter julhelgen

Vi har vart så lata. Vi har inte tränat nån ting på jättelänge. Fy mig som inte har haft ork att träna. Men det har vart så jävla kallt. Badboll älskar inte kyla kan ja medela. Å så har det vart mycket fart å fläng mellan olika städer så de har inte funnits tid till att träna. Men i dag träna vi. Blev en runda på ca 1km å vi träna backar i dag. Eftersom han inte är helt 100% invand med kedja än så har ja tre meter rep mellan selen å kedjan. Kedjan i sig är ju ca 2 meter så vi är ca 6 meter lång när vi knallar runt. Ja varva mellan gräs å asfalt. När vi byter över från gräs så låter kedjan å då kollar han en gång på kedjan å sen knallar på igen. Å ja tog å börja med att träna backe, så märkte ja att kedjan va ju kvar uppe på backen då vi va nere. Så fram med haken som ja har till selen. Knyta fast den i stumpen av repet närmast kedjan å så kroka i selen. Så nu är vi tre meter kortare.

Vi körde både snabbt upp å långsamt upp. Vi körde även start å stopp. Han fick vänta nere vid backen, ja gick upp å så sa ja puch. Han knalla på som inget. Sen hitta vi en längre backe å de va lite jobbigare. Men så klart skulle ju min höft säga upp sig så vi kunde inte jobba mera på backen. VI knalla hem.

Ja sitter å funderar på om ja ska öka vikten, har en kedja till som är samma längd å vikt. Men ja vet inte. Han är ju inte så gammal än men ändå vill ja öka då han slår i pinnen när han tar långa steg. Vi får se hur det blir. Hoppas det blir snö snart så man kan börja med pulkan igen. Det va kul, de e lättare att öka vikten på pulka för man kan ha mer utan det blir tyngre....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaa det gick jättebra, tack så jättemycket för hjälpen! Ursäkta mig att jag inte tackade dig tidigare

2008-12-28 @ 19:37:28
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv: Jag använder mig av mallen retro blue, tror ialalfall att den hette så:D

2008-12-29 @ 00:28:28
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg du har! :)

2008-12-29 @ 02:04:30
URL: http://exea.blogg.se/
Postat av: Alisa

hej titta gärna in på min blogg och läs om dagens modetips♥

2008-12-29 @ 02:16:39
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: Alisa

tack din kamentar betyder verkligen mycket:)

javisst har jag det någonstan, på min blogg har jag nog det annar lägger jag gärna upp

2008-12-29 @ 08:21:48
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0