Hatar POSTEN!

Jag kan medela att i dag e ja groggy. Eftersom katten Kajsa fick för sig å få ett löpspelfnatt i natt som vara två timmar innan ja blev helt beng på henne kunde ja inte sova. Ja vände å vred mig i två timmar. Tillslut fick ja nog, jaga rätt på katten som hade spelet under sängen å la henne i köket, tänkte hon kunde ha spelet där istället. Så när ja ändå va i köket tog ja två sova gott piller å tänkte att nu ska ja a få sova. Givk å la mig igen, stängde dörren till sovrummet så mycket ja våga så fluffen inte skulle få rycket å börja med sina jäkla fnatt. La mig i sängen å lyssna på ljudboken, JA då tog ju den slut så ja va tvungen å fylla på mera. Upp igen, traja med sambons dator å inte väcka han. Fyllde på å la mig igen, en halvtimme senare va ja borta i drömmarnas land. Detta spektakel vara i ca 3 timmar innan ja kunde sova.


Det är ett under. Posten kom innan kl 13:00 i dag. EFtersom ja fick mail från HCH om att selen ska komma snart så är ja på helspänd. Å nu när ja kom hem efter en promenad med Badboll så kolla ja lådan som ja brukar göra så va det bara REKLAM i dag! Jag fick ett mail från personlig almenacka igår om att min almenacka ska komma i dag så vänta ja IVRIGT på att det skulle vara ett paket i lådan. Kolla själva vad han skrev:

"Hej Äntligen är din beställning på väg. Enligt postmannen borde den dimpa ner i brevlådan imorgon torsdag. mvh Anders"

Å inte fan va det något paket i lådan  *morrar* Ja tror ja har blivit lurad av både HCH å personlig almenacka. Jag har bet 1,000:- till HCH å inte fått nått än. Fick ju mail ju om att det skulle komma innan helgen å så detta mailet från personlig almenacka. Kommer inte ihåg exakt hur mycket ja bet till almenackan men det va iallafall 270:- om inte mer. Det är mycket pegar.
Ja funderar på om ja ska maila HCH å personlig almenacka å fråga om ja kan få kolli nr så ja kan spåra vart mina paket är nån stans. Ja e så frustrerat arg på posten nu.


Nu har ja mailat till HCH å väntar på att få svar. Hoppas dom inte skickar med A-post för då går det inte spåra alls. Sen ringde ja till almenacke grejset å prata med honom. Han va otroligt trevlig. Undra om han e singel? Han berätta att dom skickar med a-post å det är bara att vänta på den förbannade postföretaget ska dela ut den. Så om den inte har kommit på månda ska ja kontakta honom igen. Har han då fått tillbaka den så skickar han igen, har den inte kommit tillbaka ska han trycka en ny. Jaja, åter igen hatar ja posten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0