Lillebror å paket

Tja, jag har en glad nyhet som kom på min mail. Jag har fått mail av hardcoreharness. Det är de företag som syr min wp sele. I mailet sår det följande :"
Hej!
Ursäkta att det tagit lite tid men du kan förvänta dig att ha selen innan helgen, så då är det bara att ut och köra, lycka till!

Mvh HCH"

Tjoho tror ni att ja är glad nu? Hoppas att den inte kommer på freda bara.... Vill ha den i morgon *ler*


Som vanligt när lillebror behagar att dyka upp hemma hos mig får ju badboll dår ryck. Han blir som en tornado *suck* han revier ALLT ja har hemma, nya blåmärken att lägga till i samlingarna ja har på benen. Så klart skulle ju kameran dö när dom lekte men några kort blev det. Kolla själva.






Å så klart hade han med sig en massa julklappar som skulle slås in å han har ju ett medfött handikapp i vänster arm så va ja en snäll stora syster å hjälpte honom att slå in alla. Det va ju inte bara en julklapp han hitta att ta med, å det skulle ju slås in med fint papper å SNÖRE! Jag har KATT! HALLÅ?!?! Är det bara ja som vet hur det går till med att plussa ihop en katt å snöre? Det är ett under att snöret är helt. Eftersom jag är en så snäll matte fick badboll oxå ett paket. Hela paketet va fyllt med smaskig Oliver´s godis så det gick undan att öppna. Hans första paket. Ja brukar annars ta en tom toa rulle å fylla med godis men i dag fick han paket. Så här såg det ut å så klart fick ja ju tag på kassa batterier så det blev inte miljontals kort men det blev några iallafall... Titta å njut (ja gjorde det inte då ja måste städa)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0