Nu har grejerna kommit!

Tjooohooo. För ett tag sen beställde ja en massa godis å foderprover från olivers å i dag har dom kommit. Rena rama julafton.

Det hela börja med att ja väntar spääänt på att min WP sele ska komma, så varje dag nu dom senaste två veckorna har ja haft ett maraton till postlådan när posten kommer å lika stor besvikelse varje gång ja lyfter på locket å det e bara SKRÄP i lådan. Ja prata med min sambo i tele samtidigt som ja sparng utanför dörren till lådan å kolla mig inte för å trampa i en jätte geggepöl. När ja lyfter på locket är det BARA REKLAM! *suck* gnäller en ramsa å sambon bara flinar å fnissar i tele. När ja kommer tillbaka står det en stor HINK å en liten LÅDA ligger uppanpå hinken. MINA GREJER!

Så in med detta å river upp allt. Snacka om att badboll va lycklig. Han fick prova allt, ja inte allt men nästan. Vissa bitar är så stora att ja får be sambon hjälpa mig att dela så de inte är så stora. Han gilla allt men fiskbitarna va inte sååå goda men katten blev som besatt å tiggde.

Va vad det då i tunnan????

  • Big crunchy bites
  • Liver bites
  • Crunchy bites
  • Oxöron
  • Training bites
  • Christmas surprise (typ prinskorv till hund)
  • Big beef bites
  • Fish bites
  • Märgben
  • Tuggpinnar
  • Adult (foderprov)
  • Selected fish (foderprov)
  • Lamb (foderprov)


Lite bilder:

Tunnan med en massa hemligheter I!


Hemligheterna är blottade!


Alla hemligeter är framme ( jo han snodde ett ben)


Det snodda benet


MITT!!!!


MUMMMMMMMMA


SÅ GOTT!

Kommentarer
Postat av: Hussen

ja de va ju fint att sakerna kommit. men han får sluta att plocka saker utan lov, buse där.. hehe

2008-12-08 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0