Nu ska masser hända

Va fan e de me badboll i dag? Han skulle pipa på en annan hund. Han va jobbi i kopplet å de värsta va ju att han INTE åt upp sin mat. Han är en hund som inte brukar bojkotta maten... Sist han gjorde det va när vi va på EA garaget å det är ju flera veckor sen. Då skulle han bara vara i bilen å pipa, tjuta å yla. Ja hoppas att han äter upp sin mat i kväll. Nu blir det inget till honom på hela dagen. Blir han hungrig får han vänta tills i kväll så enkelt är det. Visseligen ligger det ju ett tuggben i skuffen men de blir han då fan inte mätt på...

Fy fan va ja e trött. Fast kl är ju efter 11. Ja kunde inte somna i natt, de va stört omöjligt. De gick inte. Spela ingen roll hur ja vände å vred på mig så gjorde det ont i höften, i foten eller på andra ställen. Fast ja sänkte ljudboken så ja va tvungen att koncentrera mig på att lyssna på den så hjälpte det inte. När kl va 03:02 på morgonen va ja fortfarande vaken, då skramla det till i köket så ja va åter tvungen att gå upp. Då va det kajsa katt som välte nått. Passa på att kissa å när ja satt där på toa fundera ja på hur i helskotta ska ja kunna sova? Så in i medicinskåpet å tar fram "sovagotthelanatten" piller å sväljer. Lägger mig i sägen å bättar in mig så gott ja bara kan. Då tar boken SLUT! Så upp igen å lägga in mer tracks. Så bädda ner sig IGEN och hoppas på att somna. KOmmer då på att ja kommer inte vakna tidigt själv i dag så ja ställer larm på mobilen vid 11. Så nu e ja uppe. Funderar på vart bandagehållarna är å vart i hel*ete hårborsten är. Vi ska ju hitta på en massa bus i dag. Vi ska till feltema å handla grejer till bilen, å ja ska köpa kedjor. in på djuraffärer å köpa fågelmat å hittar säkert nått skojigt. Sen till Tibro å hämta paket. Det värsta är att vi ska till vetten i dag oxå å där ska vi vara kl 18:45.... Nu måste ja skynda mig så ja hinner med allt innan kl 13:00 för då ska ja hämta gubben på jobbet. Hans sista dag...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Jag skulle bara vilja veta hur du fick skylten med "antal prenumeranter" från bloglovin' på din blogg:)?

2008-12-25 @ 22:01:57
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0