Posten suprise!

Tja, eftersom ja hatar posten har dom gjort mig glad i allafall. Jag har fått min almenacka å min sele. Det tråkiga är att selen passar inte riktigt. Antingen har ja mätt fel, HCH har gjort fel eller det troligaste är att badboll har växt. Måtta han igen å måtten va de samma. Så troligen fattar inte ja måtten alls. Ja jag e ju en blondin i en brunetts förklädnad.

Vi prova att dra lite ute. Tog en saft dunk å lina, haka på å gick. Han ville mäst busa å fjanta. Kan int påstå att han reagera så mycket över att det va nått bakom honom. Sen att försöka få han inte sniffa på något när vi gick va ju inte det lättaste. Man får ju inte skälla på honom heller då han kanske tycker selen är hemsk. Så klart mötte vi grannen å badboll blev en tornado å börja tjuta/pipa.

Då selen inte passar som den ska, han slår i pinnen med bakbenen, har ja mailat till HCH. Ja fick svar å tog kort å skrev måtten . Så klart när ja skulle svara med måtten å korten fick min datafan hicka eller fågelinfluensan eller nått, så nu kan ja inte maila med outelook. Så ja maila dom säkert 4-5 gånger me outlook å prova maila gubben. Fick bara fel svar tillbaks. Så kopiera texten å fick använda hotmailen. Då kunde ja bara ta med ett kort. Så nu väntar ja på svar från dom.


Tagit några nya bilder.


GLADA NYHETER!

Bad gubben om hjälp då ja nu har suttit å kollat in andras selar. Så ja bad han ta min cam å filma bakom badboll när han drar. Eftersom det är kolsvart ute å han inte kan dra ute som man ska prova vi inne. Gubben håller bara imot i ett rep så det späns lite. Vi ska filma i morgon om han vill hjälpa mig så vi kan få på sidan. DÅ ja inte trode de han sa att han inte slog i så prova ja oxå å hålla å han slår inte i när han drar men när han går å det är tydligen normal. TJOHO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0