Sambon väkte mig....

Fy å blä, lider med er som inte får sova så länge de vill. I dag så vakna ja av att sambon höll på å stöka runt i lägenheten kl 05:30. Så klart va ja jätte törstig när ja vakna till så ja tog å drck lite dricka. tänkte mig inte alls för att de va cola. Så ja piggna ju till men ändå försökte ja somna om med dåliga resultat. Så ja gick upp efter ca 40 min å börja pilla med photoshop. SÅ nu har jag en ny head å ny bakgrund. Va tycker ni om dessa? Är de bättre?
Badboll ville inte alls vakna. Han börja vakna till kl 08:30. Han har de bra. Kan sova hur mycket han vill, när han vill. Han är en fuskis. Så nu ska ja ta å gå ut med han, ge han frukost, få kräkreflexer över den extremt illa luktande fiskoljan. Fattar inte att hundar tycker det är gott. De stinker ju!
Sen när vi har promenerat å de ska ja ta fram en bra film, hämta täcke å kuddar å mysa ner mig i soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0