Vart på Apoteket...

Fy å blä för att bo i en liten håla... Badboll har demodex å han måste få medicin. Va hos vetten den 19 å det va inte lika många äkliga kryp som förra gången i skrapningen. På 5 fläckar hitta han 2. Förra gången va det 1 fläck å då hittan han 2! Men han fick medicin utskrivet på ett recept. Medicinen heter Advocate vet. Han ska behandlas med dessa droppar var tredje vecka, 6 ggr. Efterom mina Treo är nästan slut å ja har egna mediciner som väntar på mig så tänkte ja att ja knallar ner i dag å kollar om det är öppet å det va det. Tar fram minuten kortet å körkortet å receptet. Han fixar fram mina mediciner å grejar runt me datorn. Sen så va det dags för badbolls mediciner. Efter han har knappat sönder tagentbordet så säger han: -Det kommer på nyår. Jaha? Vart finns dom då? Jo det finns i skara! Å JÄVLA BIL! VARFÖR FUNKAR DU INTEEE???? Så vi får vänta tills onsdag. Jag hoppas att det funkar bättre denna gången då ja vill att han ska vara syntom fri. Vetten ville oxå göra blodutreding på honom men ja sa att det kan vi vänta med tills vi har behandlat honom. FUnkar det inte då, då gör vi en blodutredning. Eller så gör jag det på 1 års sprutan å när vi rönkar honom. Ska se om lilla badboll vill träna i dag... Det är just nu -6 grader ute. Så det får bli med tjocka täcket på....

Kommentarer
Postat av: Alisa

hehehdet finns många andra klänningar:)

2008-12-29 @ 17:06:02
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0