Vilken jävla helg...

Fy fan, vart ska ja börja? Ja början med julafton...

När vi kommer till mamma så hade ja ju med mig badboll. Han är ganska van att vara hos mamma å han e sjövild när han är där. Nu va han värre. Så ja pausa han ett tag så blev det bättre. Då kläcker mamma ur sig att ja måste stänga in han i källaren för hon har bjudit över kompisar å hon e ruskigt djur rädd å går inte in om hon ser ett djur. Så visst fick ja stänga in badboll i källaren å de gilla han inte. Han pep å skrek, yla ä skällde. Å ja mådde så dåligt över att han va tvungen att vara där själv. Min mammas SB hane bor i källaren på nätterna så de måste ju vart döhemskt att vara där själv. Å enligt mamma så skulle de åka ganska snart men efter 3 timmar åkte vi. FY FAN!

Men innan dessa människor kom hade vi det riktigt mysigt. Vi satt å prata å dela ut klappar. Vi fick så fina klappar att ja skämdes över mina billiga klappar. Vi fick ihop. Jag å gubben å badboll allt detta:

  • Ny TV
  • GPS
  • Micro
  • Tröja
  • DVD spelare
  • Duchgrejer
  • Grytlapp
  • Grytvante
  • Uppladdningsbara batterier
  • Var sin ny mobil
  • Ett skärp med ford loggo på
  • Märgben
  • Pipis

Igår va vi på rea, vi han inte fram för de krångla med besök å de va halt så vi skulle åka i dag. Upp tidigt som fan (kl 12:00) ut me badboll på en snabbis å ge han mat. Så klart skulle han ju krångla! Så in med vovven i bilen å sätter mig själv i bilen å vrider på nyckel å bilfan startar inte! Sitter å maler slut på batteriet. Å inte fan startar den för de, hällde i mera soppa men inte de hjälpte heller. Tar ut hunden ur bilen å då lekar han vibrator IGEN! Varför darrar han i bilen vet ja inte men han har vart bångstyrig hela jävla dan! Tar fram min gammla mobil som ja har Parlino på å ringer till pappa. Vi kommer fram till att det kan vara ispropp i tanken/pumpen eller så har relät sagt upp sig/tagit jul lov *lol* Så nu har ja surat hela dan för ja inte fick röja runt på rean! Så i stället tänkte ja fixa till min laptop med att instalera om den men det kunde ja glömma. Men min andra dator e nu nyfixad! Så nu hjälper en kompis mig med att söka på nätet om denna burk om det e nått speciellt man måste göra, eller om de fattas nån fil. Ja tänker INTE betala 750:- för att göra om de å komma hem md virus från databutiken som tar en helvetes tid att ta bort. Som vanligt har ja fixat så det är bildbomb i bloggen!


BILDBOMB!

Badboll:




Lillasyster:


Mamma:




Julmaten:


Lillebror:



Gästerna:


Älskligen:



Älskligen å lillasyster:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0