Dumma posten....

Kolla, nu är kl 12:00 å ja har kollat i postlådan. Å gissa vad??? INGEN POST ÄN! Jag vill ha mitt halsband å det fattas fortfarande saker från Redog. Ja beställde ett specialtäcke som skulle vara bra för musklr å skulle hålla värmen riktigt bra. ÅÅÅÅ KOM NU DÅ POSTEN! VILL HA MINA SAKER!

Varför ska det vara så svårt att hålla tiden nu för tiden? Nu är det inte halkigt, det är ingen snö, ingen is INGENTING! Ni har ju sånna där små räserbilar som ja HATAR.

Antingen kan ni inte köra (hänvisar till bilden) Eller så beror det på att det blåser så hiskelit ute, så dom passar på å flyger ut med posten så dom kan reta oss posthatare mera för att dom inte håller tiden. (hänvisar till den andra bilden.


Bilderna är googlade så det är inte mina.
Bild ett kommer ifrån HÄR
Bild två kommer från HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0