Knarkhund sjukskriven

satt i godan ro å slösurfa runt på aftonbladet.se å får se detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4154485.ab

Det som stör mig mäst va att när ja läste komentarerna om denna artikel va att folk fick för sig att detta skulle bekosta staten. Hur kan en hund bekosta staten om den blir sjukskriven. I mina ögon så har hunden inte fått följa med polisen till jobbet utan får vara hemma å vila å gotta sig i sin korg å inte tänka mer på än hur den ska ligga på bästa sätt.

Men ja tycker otroligt synd om hunden. Inte kunde hundföraren veta att det skulle vara så mycket rök att hunden skulle bli dålig men tänk på vilket otrolig näsa dom har. hunden kan ju känna dofter mycket bättre än vi å va det måste ha stinkt å stick i hundens nos. Hur påvärkad blev hunden? Det undrar ja. Hur sjuk blev den? Hoppas nu inte att hunden blev skada i lungor å nos för all framtid å snart kommer den nog jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Krille

Tror inte det är nån större skada med hundens lungor, haschrök är enligt vad jag läst inte värre än tobaksrök(säger inte så mycket kanske)



Jag håller med dig, många klagar på att hunden kommer kosta pengar... vilka pengar? det enda som kommer hända är att polisen som äger hunden lämnar denne hemma för en dag, sen är den tillbaka i 100% 1-2 dagar senare, MAX

2009-01-20 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0