Måndag morgon kl 07:27

å snart börjar maratonet till postlådan. Jag har fått medelande av hardcoreherness om att dom skulle posta badbolls halsband i helgen och dom skrev oxå att det skulle komma på måndag eller tisdag. Gissa om ja längtar efter det halsbandet. Halsbandet är i samma tema som wp selen. Det har samma font och färger, lika brett som selen å är svart. Så halsbandet är 5 cm brett! Å vad ja längtar nu. Det roliga i medelandet jag fick va att hon har läst min blogg å har även då läst om att ja inte tycker om posten. JA det gör ja ju inte men det är deras fel att ja inte får mina saker när ja vill ha dom å det är deras fel att dom kommer så sent på dagarna.

Jag kan ju berätta oxå att det är bara jag som är vaken nu. Badboll sover/är väldigt tyst å stilla. Han kan man tro att han sover fast han är vaken. En riktig lurefax. Gubben sover, han snarkar så det ekar i sovrummet å fan ja kan sova i det oljudet vet ja inte MEN det kanske beror på att ja tar en medicin som gör att ja blir trött å somnar efter ca 10 min när ja har tagit den. Att inte kunna somna när man är så trött att man mår illa är ett helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0